HANDELSBETINGELSER

 

HANDEL OG PRISER

På www.silly-doh.dk kan du bestille varer i vores webshop.
Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.
Når du handler med silly-doh.dk indgås aftaler på dansk/engelsk.

Der er ikke mulighed for at se tidligere ordrer ved en login-mulighed på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, sender du blot en mail til info@silly-doh.dk
Du skal være fyldt 18 år for at handle på silly-doh.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre/værge.

SÅDAN KØBER DU

For at foretage et køb skal du igennem følgende trin: – Find den/de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. – Indtast dine personlige oplysninger. – Vælg forsendelse/betalingsmåde. – Godkend vores forretningsbetingelser. – Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet. – Betal

Hos www.silly-doh.dk kan der betales med: MobilePay, Mastercard, Visa (Samt Visa Electron) eller Dankort Der tages ikke gebyr ved betaling på www.silly-doh.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra silly-doh.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Data, du sender i forbindelse med køb, betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken www.silly-doh.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Du har ingen risiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.

FORTRYDELSESRET / TILFREDSHEDSGARANTI

Du har altid 14 dages fortrydelsesret svarende til tilfredsgaranti, når du handler på www.silly-doh.dk (gælder ikke gavekort) Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.
Fortrydelsesretten og tilfredshedsgarantien kan kun udnyttes fuldt, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde. Dette gælder også original emballage og ubrudt indpakning af Silly Doh varianterne.

Din fulde fortrydelsesret og tilfredshedsgaranti bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt – fx. hvis varen lugter af røg eller parfume, hvis der er spor efter makeup samt hvis vare/emballage/mærker er beskadiget eller mangler.

Vurderes en vare, at have været brugt eller mangler den væsentlig emballage, ses dette som en værdiforringelse og du kan dermed ikke regne med, at få det fulde beløb retur. Varen må selvfølgelig gerne prøves på jævnfør reglen om almindelig håndtering. Dvs. at du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er brugt udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.

 

  • Varen kan sendes til/afleveres hos:
  • Silly Doh ApS
  • Automatikvej 1
  • 2860 Søborg

Du kan også fortryde ved at aflevere produktet personligt på ovenstående adresse (altså på vores fysiske virksomhedsadresse). Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse. Når du fortryder dit køb tilbagebetales købssummen til dig. Dette gøres ved en tilbageførsel til dit betalingskort, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af faktura eller forudgående korrespondance. Varer der er købt ved brug af tilgodebevis/gavekort kan returneres, dog kun mod udstedelsen af nye bevis/kort. Bemærk at vi ikke accepterer pakker sendt pr. efterkrav og pakker sendt som “postpakke uden omdeling”. Vi tager 100,- i gebyr for håndtering af uafhentede pakker, der kommer retur til os. Dette gebyr vil blive modregnet ved kreditering.

 

REKLAMATIONSRET

Købelovens mangels-regel finder anvendelse når du handler på www.silly-doh.dk, og du har således 24 måneders reklamationsret.
Dette betyder, at du ved reklamation enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, samt at der kan forevises gyldigt købsbevis.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, kan du i første omgang tage et billede af produktet og fejlen og sende det til info@silly-doh.dk sammen med dit faktura-nummer. Herefter afgøres det, om produktet skal indsendes eller indleveres til os på vores adresse:

Silly Doh ApS
Automatikvej 1
2860 Søborg

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at skrive til os via vores kontaktside.

OPHAVSRET

Vi fastholder vores ophavsret på billeder og tekst vi selv har taget og skrevet på dette site.